Kuiv spordipidu: Tokyo olümpia korraldajad tõmbasid avalikkuse survel alkoholiplaanile vee peale

Toimetas Karl Juhkami
Copy
Pilt on illustreeriv.
Pilt on illustreeriv. Foto: Dmitry Rogulin

Kuigi Tokyo suveolümpia korraldajad kaalusid vahepeal pikalt, kas lubada 32. suvemängude võistluspaikades alkoholi müüki, siis hiljuti neile osaks langenud kriitika tulemusena langetati kolmapäeval otsus, et tänavune spordipidu tuleb ikkagi kuiv.

Jaapani meedia teatel oli olümpia üks suursponsoreid õllefirma Asahi see, kes oma huvidest tingituna alkoholimüüki tungivalt soovis, kuid viimasel hetkel olid ka nemad nõus taanduma. 

Nende taandumiseski mängis rolli suur avalikkuse surve, sest näiteks Tokyos ei tohi jätkuvalt pärast viimase koroonalaine taandumist avalikes paikades õhtuti juua. Päevalgi on alkoholitarbimine lubatud vaid kahekesi.

«Ma tahan väga, et need mängud toimuksid ilma suuremate probleemideta,» oli ka olümpia korralduskomitee esimehe Seiko Hashimoto lihtne kommentaar sellele, miks sai Tokyo mängude tarbeks kehtestatud kuiv režiim. 

Seega tuleb fännidel võistluspaikades leppida vaid mittealkohoolsete jookidega. Samasugused reeglid kehtivad sealjuures ka sportlastele, kellele võistluspaikades alkoholi ei pakuta. Küll võivad nad kesvamärjukest pruukida oma tubades.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles